طراحی کاتالوگ صنعتی

طراحی کاتالوگ صنعتی توسط مهندسین و طراحان فوق حرفه ای

طراحی کاتالوگ صنعتی تخصص اصلی ما است!

طراحی کاتالوگ صنعتی یکی از تخصصی ترین و پیچیده ترین طراحی های کاتالوگ است.

پیچیده بودن و تخصصی بودن طراحی کاتالوگ صنعتی از چند جهت است:

1- مخاطبین کاتالوگ صنعتی عام نبوده و هدف گذاری بر بخش خاصی از جامعه می باشد

2- مقصود از طراحی کاتالوگ صنعتی صرفا معرفی کالا یا خدمات نیست بلکه همزمان می بایست کیفیت کالا، استانداردها و مشتریان نیز به معرض نمایش قرار بگیرند.

3- چنانچه چیدمان صفحات و تقدم و تاخر عکسها و مطالب به درستی صورت نگیرد موجب سردرگمی مخاطب شده و اثر گذاری خود را از دست می دهد

4- طراحی جلد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. می بایست به نحوی باشد که با یک نگاه محتویات کاتالوگ و یا توانایی های شرکت را به مخاطب القا کند به گونه ای که مخاطب ترغیب به مشاهده و ورق زدن کاتالوگ کند

5- فونتهای به کار رفته بسیار تعیین کننده و کلیدی هستند. فونتهای ریز و پاراگرافهای پیوسته فقط در زمانی به کار می رود که قصد داریم از توانایی های خود به صورت کلی و یا از مزایای کالا به صورت سطحی و کلی تعریف کنیم.

کاتالوگ صنعتی

عده ای معتقدند آنچه که به صورت کلی و با فونت ریز و پیوسته نوشته شود به گونه ای که مخاطب آنرا مطالعه نکند و یا چنانچه مطالعه هم کرد به صورت سطحی و یا کلی بگذرد چه سودی خواهد داشت.

در جواب باید گفت که بر عکس این گونه تفکر، این قبیل مطالب به صورت صد در صد تاثیر خود را بر خواننده خواهد گذاشت. بسیاری از افراد خلاصه بودن رزومه کاری را بر نداشتن آن قلمداد می کنند. به طور مثال کاتالوگی در اختیار شما قرار میگیرد.

شرکتی از رزومه خود با فونت درشت استفاده می کند و صفحه ای نیمه شلوغ را پیش چشم بیننده قرار می دهد، از سویی دیگر شرکتی رزومه خود را به صورت شلوغ و با فونت ریز و پیوسته می نویسد.

در نگاه اول قدرت و توانایی کار در رزومه شلوغ احساس می گردد حتی اگر از آن رزومه به صورت سطحی بگذریم.

لذا در مواردی که قصد داریم قدرت و شلوغی و توانایی های زیادی را به رخ بکشیم می توانیم از فونت های ریز و پاراگرافهای به هم پیوسته استفاده کنیم.

اما توصیه می شود که در مابقی صفحات از شلوغی کاسته شده و تاثیر گذاری مطالب را دو چندان کنیم.

مدت زمان طراحی کاتالوگ صنعتی :

مدت زمان طراحی کاتالوگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین دلیل آن تعداد صفحات کاتالوگ است. طبیعتا هر چقدر تعداد صفحات بیشتر باشد به همان نسبت زمان نیز افزایش می یابد.

اما به طور متوسط زمان تقریبی طراحی کاتالوگ صنعتی بین 4 تا 7 روز کاری است.

هزینه طراحی کاتالوگ صنعتی چقدر است؟

هزینه طراحی کاتالوگ بر اساس تعداد صفحات و پیچیدگی صفحات سنجیده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه طراحی کاتالوگ می توانید به شماره های: 66121068 – 66922440 تماس حاصل نمایید.

جهت سفارش چاپ کاتالوگ صنعتی می توانید به بخش کاتالوگ صنعتی مراجعه کنید./